دوستانی که همیشه میان وبلاگ سر میزنن،  یک پیشنهاد خیلی خوب و سرگرم کننده براتون دارم که می‌تواند باعث ماندگاری خاطراتی در زندگی‌تان شود! 

آقا/خانم شما همین جا ثبت نام کن blog.ir مثل آب خوردن، با استفاده از یک ایمیل و شماره تلفن.  بعدش مشخصات اولیه و نام کاربری!  خب وقتی وارد بلاگ شدی می‌تونی هزاران وبلاگ رو دنبال کنی، از همین blog.ir.   از مطالب عاشقانه، علمی، شعر، مطالب زرد و عامه پسند (چند لحظه پیش به چندتا شون سر زدم، اونجا رو اینستاگرام کرده بودن) ورزشی، تخیلی و هرچی که دلت بخواد.  تازه خودتون هم می نویسین، هم کلی دوست پیدا میکنین، کلی آدم دنبال‌تون می‌کنن.   حالا من یک شخص منزوی هستم، اصلا کسی رو دنبال نمی‌کنم (الا یک نفر، آنهم بصورت مخفی و خصوصی) و گزینه‌ی دنبال شدن رو هم غیر فعال کردم، روزی چهار نفر بخونن کافیه،  اصلا تنها یکی هم بیاد کافیه،  حالا واقعا اگه زیاد اومدن خوب خوشحال می‌شم، علاقه هم دارم، خیلی هم خوبه. اما میگم من آدم قانعی هستم،  کلن آدم اجتماعی نیستم و نمی تونم زیاد در جمع خوب باشم،  بهرحال! شما که می‌تونین.  وبلاگ شما مثل من سوت و کور نمی‌شه، شاید شما بنویسین، کلی دوست بیان نظر بدن و این چیزا!  

یا اگه مثل من دوست دارین بنویسین و بعدا برین بخوابین و یک هفته و یک ماه نیایین، هم خوبه دیگه!  بهرحال انتخاب شیوه که با خودتونه.  

خانم / آقا بساز لطفا،  کاملا رایگان هم است، اما اگه خودت امکانات بیشتر خواستی حالا دو و سه هزار تومن ازت میگیرن، حالا احتمالا نمی‌خواهین. در کل رایگان است،  فکر کنم پیشنهادم کلی جالب است. فکرش  رو بکنین چقد شعر خوب می تونین بذارین، چقدر عکس خوب.  اینجا اینستاگرام و فیس بوک و گوگل پلاس و مشابه‌شون نیست،  خبری از فیک‌ها، مزاحم‌ها، فحاش‌ها و اینا نیست. همه جیز قانونی است،  اصلا شماره و عکس خودتون، نام خانوادگی و نام خودتون رو هم می تونین وارد کنین و باقی مسایل مربوطه که خود سایت بلاگ براتون توضیح می‌دن.  

احیانا اگه دوستی در ثبت نام مشکل داشت، میتونه برام خصوصی پیام بفرسته تا تصویری راهنمای‌اش کنم،  اما مطمئن هستم که می‌تونین، خیلی خیلی راحته! 

منتظرتون هستم،  اولین نفر که دنبال‌تون میکنه خودم خواهم بود.